Rabat Detal zmienia wizualizację

Autor: Wiadomości Handlowe 23 sierpnia 2015 18:12

Sieć Rabat Detal stawia na nowe rozwiązania w zakresie aranżacji wnętrz. Do tego ostatnie miesiące były rekordowe jeśli chodzi o nowe otwarcia sklepów. Wkrótce Rabat chce mieć punkty w całej Polsce - informują Wiadomości Handlowe.

Jak informują Wiadomości Handlowe na koniec 2014 roku sieć skupiała 989 sklepów różnych formatów, a w całym minionym roku przystąpiło do niej aż 235 placówek. Rabat stawia teraz na lepszą wizualizację, ma własną projektantkę wnętrz, która pomaga działającym w sieci i przystępującym do niej sklepom w aranżacji sali sprzedaży, z wymianą mebli i zmianą kolorystyki wnętrza włącznie.

Poza tym obecnie wdrażany jest nowy projekt Top 25. Aby wziąć w nim udział, franczyzobiorca musi np. podpisać umowy ze wskazanymi przez centralę dostawcami, sprzedawać wyroby marki własnej, aktywnie uczestniczyć w konkursach czy akcjach promocyjnych. W zamian może kupować towar w preferencyjnych cenach i liczyć na zniżki np. na nowe meble. Zapewni też sobie udział w targach i akcji „Wakacje z Rabatem” promującej najlepszych zagranicznymi wyjazdami.

Więcej www.wiadomoscihandlowe.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane