REKLAMA
REKLAMA

Rabaty za płatność kartą nieopłacalne dla sklepów spożywczych

Autor: forsal.pl 20 grudnia 2010 11:01

Banki emitujące karty zabiegają o to, by ich właściciele mieli wysokie rabaty w wybranych placówkach handlowych. Zachęca to użytkowników kart do częstego posługiwania się nimi, a więc zwiększa dochody banku. Może na tym także zarobić właściciel sklepu, ale jak zauważają specjaliści, nie każdego i nie zawsze - podaje forsal.pl.

REKLAMA
Jak uważają specjaliści, aby rabat miał sens powinien wynosić od 5 proc. w górę. Czasem pochłania on dużą część zysku placówki handlowej.

Dlatego ze świecą szukać w programach rabatowych sieci sklepów handlujących produktami spożywczymi (FMCG) udzielających istotnych zniżek. Pracują na minimalnym zysku, więc nie mają z czego udzielać upustu - uważają eksperci.

Wysokie zniżki rzadko także zdarzają się w sieciach sklepów handlujących AGD, sprzętem RTV, elektrycznym oraz marketach budowlanych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA