Rast: Sieć spożywcza bez e-sklepu nie jest w stanie sprostać oczekiwaniom klienta

www.portalspozywczy.pl 27 listopada 2013 13:50

Rast: Sieć spożywcza bez e-sklepu nie jest w stanie sprostać oczekiwaniom klienta

- Prognoza dla rozwoju sklepu internetowego e-Rast jest bardzo pozytywna. Progres jaki obserwujemy przez ostatnie 2,5 miesiąca bardzo nas cieszy. Mamy już bardzo wielu stałych klientów. Odzew rynku jest bardzo duży - okazuje się, że klient olsztyński jest już gotowy na zakupy spożywcze on-line - mówi Aleksandra Przepiórka, koordynator ds. sprzedaży internetowej, spółki Ibes, która jest nowym właścicielem Rast.

Coraz większa dojrzałość klienta, to dobry znak dla kierunku e-commerce. Każda sieć spożywcza, licząca się z rozwojem handlu i uważnie obserwująca trendy wie, że bez sklepu internetowego, nie jest w stanie sprostać oczekiwaniom klienta. Ludzie w dzisiejszej "pędzącej" dobie, coraz bardziej doceniają każdą wolną chwilę i wiedzą, że lepiej poczytać książkę w oczekiwaniu na zakupy, niż stać w kolejce lub korku, robiąc zakupy samodzielnie - komentuje Aleksandra Przepiórka.

Sklep internetowy sieci Rast z Olsztyna rozpoczął swoją działalność na początku września 2013 roku. W ofercie sklepu znajduje się 9000 produktów, baza stale jest powiększana o nowości jakie pojawiają się na rynku. Sklep nie oferuje sprzedaży alkoholu oraz wyrobów tytoniowych. Klienci mogą wybrać opcję dostawy zakupów do domu, co przy koszyku powyżej 50 zł jest darmowe. Do 50 zł dostawa kosztuje 20 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane