PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Reklamy i obniżka cen zwiększają sprzedaż produktów najlepiej

Autor: dlahandlu.pl 10 czerwca 2010 10:34

Loga Teraz Polska czy Produkt Roku mają w założeniu twórców zachęcać kupujących do wybranych towarów. - Nie zauważyłem takiego zjawiska, te znaczki są nieistotne dla moich klientów. Dla nich najważniejsza jest cena. Jeżeli postawię obok siebie porównywalne produkty w różnych cenach większość klientów wybierze tańszy. Dlatego nie zwracam uwagi zaopatrując sklep na te oznaczenia - informuje właściciel sklepu w Grodzisku Mazowieckim.

REKLAMA

 

Według handlowca lepiej sprawdza się reklama telewizyjna. - Widząc coś na ekranie klienci są w stanie kupić to od razu. Ostatnio kilka
osób pytało o fiksy do gołąbków. Myślę, że to po reklamie telewizyjnej, bo fiksów na półce mam kilkanaście a klienci jakby uparli się na ten jeden rodzaj. Inna sprawa, że to nowy rodzaj. Może starsze się opatrzyły - zastanawia się sprzedawca.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA