Reklamy i obniżka cen zwiększają sprzedaż produktów najlepiej

Autor: dlahandlu.pl 10 czerwca 2010 10:34

Loga Teraz Polska czy Produkt Roku mają w założeniu twórców zachęcać kupujących do wybranych towarów. - Nie zauważyłem takiego zjawiska, te znaczki są nieistotne dla moich klientów. Dla nich najważniejsza jest cena. Jeżeli postawię obok siebie porównywalne produkty w różnych cenach większość klientów wybierze tańszy. Dlatego nie zwracam uwagi zaopatrując sklep na te oznaczenia - informuje właściciel sklepu w Grodzisku Mazowieckim.

 

Według handlowca lepiej sprawdza się reklama telewizyjna. - Widząc coś na ekranie klienci są w stanie kupić to od razu. Ostatnio kilka
osób pytało o fiksy do gołąbków. Myślę, że to po reklamie telewizyjnej, bo fiksów na półce mam kilkanaście a klienci jakby uparli się na ten jeden rodzaj. Inna sprawa, że to nowy rodzaj. Może starsze się opatrzyły - zastanawia się sprzedawca.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4161

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane