REKLAMA
REKLAMA

Reklamy na nośnikach digital signage docierają do 25 proc. społeczeństwa

Autor: Marketing Przy Kawie 8 lutego 2012 09:58

Instytut Millward Brown SMG/KRC przeprowadził badania na temat dotarcia przekazu reklamowego na nośnikach digital signage. Wynika z niego, że potencjalnymi odbiorcami komunikatów prezentowanych na monitorach przy kasach i w halach sklepowych jest 25 proc. społeczeństwa.

REKLAMA

Z badania wynika także, że jedna czwarta reklam prowadzi do podjęcia decyzji zakupowych.

Zasięg przekazu emitowanego na monitorach multimedialnych jest większy w grupie osób o dobrej i bardzo dobrej sytuacji materialnej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA