RGD celuje w 100-120 sklepów do końca roku

Autor: www.dlahandlu.pl 1 października 2013 09:42

RGD celuje w 100-120 sklepów do końca roku

Głównym założeniem RGD jest intensywny rozwój w kierunku budowania sieci sklepów głównie franczyzowych, przy równoczesnym rozwoju sieci sklepów własnych. W III kwartale bieżącego roku sieć uruchomiła w zmodernizowanych standardach placówki: w Zakliczynie, Strzegocicach i Brzozowie. Na IV kwartał planowane są kolejne otwarcia sklepów pod szyldem „CEZAR Delikatesy" oraz „MALINKA Market". Łącznie rok 2013 planujemy zamknąć liczbą 100-120 sklepów funkcjonujących w sieci, głównie w województwie małopolskim, ale również świętokrzyskim, podkarpackim oraz lubelskim - mówi w rozmowie z serwisem dlahandlu.pl Agnieszka Michalska, dyrektor handlowy w Regionalnej Grupie Detalicznej Sp. z o.o.

Regionalna Grupa Detaliczna rozwija szczególną formę prowadzenia działalności w branży detalicznego handlu artykułami spożywczo - przemysłowymi. W ramach systemu działają dwie koncepcje współpracy : CEZAR Delikatesy (format franczyzowy) oraz MALINKA Market (partnerski)

- Rok 2013 to czwarty rok działalności RGD, w którym działania rozwojowe sieci nakierowane zostały przede wszystkim na modernizacje placówek, podwyższenie standardów i zmiany w obszarach operacyjnych i informatycznych. Rozpoczęliśmy też wiele projektów: szkoleniowych, marketingowych, którymi chcemy przygotować istniejące placówki do zmian rynkowych i oczekiwań klienta co wzmocni ich pozycje i da przewagę nad konkurencją. Współczesny klient oczekuje nie tylko najniższej ceny, ale również zwiększyły się jego wymagania co do wyglądu wewnętrznego placówki, przejrzystości oferty oraz niezmiennie miłej i profesjonalnej obsługi. Sklepy mniejszego formatu w tych obszarach są w stanie zaspokoić jego potrzeby komplementarnie i na wysokim poziomie satysfakcji co jest ich niekwestionowanym atutem - podsumowuje Agnieszka Michalska.

- Pierwsze półrocze 2013 pokazało, że tylko dobrze zarządzane placówki, gdzie ich właściciele w sposobie zarządzania nie kierują się wyłącznie uzyskiwaną ceną towarów na półce, ale równocześnie dbają o standard, wygodę i poziom obsługi klienta - te sklepy mają szansę na kontynuowanie i dalszy rozwój swojej działalności. Bycie w sieci daje dodatkowe szanse na utrzymanie się na rynku - dodaje nasza rozmówczyni.

Zdaniem przedstawicielki Regionalnej Grupy Detalicznej wprowadzane zmiany prawne, takie jak rozporządzenie dotyczące kas fiskalnych niestety nie sprzyjają małym przedsiębiorcom. Natomiast zakaz handlu w niedziele dla sklepów wielkopowierzchniowych małym formatom pomógłby znacznie wyrównać siły w tej nierównej walce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane