PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Rośnie sprzedaż papierosów i produktów impulsowych w Grupie Eurocash

Autor: www.dlahandlu.pl 10 listopada 2015 09:57

Sprzedaż zewnętrzna towarów formatu "Cash&Carry" za trzy kw. 2015 r. wyniosła 3 335,56 mln zł, "Delikatesy Centrum" 1 454,27 mln zł, "Papierosów i produktów impulsowych" 4 207,61 mln zł,  "Eurocash Alkohole" 1 476,03 mln zł, "Eurocash Gastronomi"a 263,37 mln zł a "Eurocash Dystrybucja" 3 270,13 mln zł. Największy wzrost w stosunku do analogicznego okresu 2014 r. zanotowała kategoria "Papierosy i produkty impulsowe", bo aż 80,74 proc. Spadek zanotował dział gastronomia (- 39,22 proc.)

REKLAMA

W 3 kwartale 2015 r. sprzedaż formatu Cash&Carry do odbiorców zewnętrznych wyniosła 1 194,63 mln zł i wzrosła o 1,08 proc. w porównaniu do 3 kwartału 2014 r. Za okres trzech
kwartałów 2015 r. sprzedaż wyniosła 3 335,56 mln zł, co oznacza wzrost o 0,92 proc.Dynamika sprzedaży LFL dla stałej liczby hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry
wyniosła -2,17 proc. w 3 kwartale 2015 r., oraz -1,71 proc. narastająco za trzy kwartały 2015 r.
Bez uwzględniania kategorii wyrobów tytoniowych oraz kart telefonicznych dynamika
sprzedaży LFL dla stałej liczby hurtowni Eurocash Cash&Carry wyniosła -1,82 proc. w 3 kwartale
2015 r. oraz -1,56 proc. za trzy kwartały 2015 r.
Liczba hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry na koniec 3 kwartału 2015 r. wyniosła
177 (łącznie z 3 hurtowniami Batna). Liczba sklepów sieci abc wyniosła 7 416, a udział sklepów abc w całkowitej sprzedaży Cash&Carry wyniósł w 3 kwartale 2015 r. 58,78 proc. w porównaniu do odpowiedniego kwartału roku poprzedniego oraz 57,36 proc. za trzy kwartały 2015 r.

Sprzedaż hurtowa realizowana przez centra dystrybucyjne „Delikatesy Centrum” wyniosła w 3
kwartale 2015 r. 541,10 mln zł i wzrosła o 12,96 proc. w porównaniu do 3 kwartału 2014 r. Za trzy
kwartały 2015 r. sprzedaż wyniosła 1 454,27 mln zł, co oznacza wzrost o 10,95 proc. w
porównaniu do odpowiedniego okresu roku poprzedniego.
Sprzedaż hurtowa Eurocash S.A. dla stałej liczby sklepów należących do sieci „Delikatesy
Centrum” wzrosła w 3 kwartale 2015 r. o 2,14 proc. oraz o 0,21 proc. za trzy kwartały 2015 r.
Wzrost sprzedaży detalicznej dla stałej liczby sklepów Delikatesy Centrum wyniósł 1,37 proc. w 3
kwartale 2015 r. oraz 0,25 proc. w 3 kwartałach 2015 r. narastająco. Liczba sklepów należących do sieci "Delikatesy Centrum" na koniec kwartału wyniosła 1042 placówki.

W trzecim kwartale 2015 r. sprzedaż Eurocash Serwis do klientów zewnętrznych wyniosła
1 500,16 mln zł i wzrosła o 78,74 proc. w porównaniu z 3 kwartałem 2014 r. Narastająco za trzy
kwartały 2015 r. sprzedaż do klientów zewnętrznych wyniosła 4 207,61 mln zł i wzrosła o
80,74 proc. r/r. Wyłączając sprzedaż zrealizowaną przez Service FMCG (637,45 mln zł) sprzedaż towarów do klientów zewnętrznych wyniosła w 3 kwartale 2015 r. 862,71 mln zł i wzrosła o 2,79 proc.
w porównaniu z 3 kwartałem 2014 r. Narastająco za trzy kwartały 2015 r. sprzedaż towarów z
wyłączeniem sprzedaży Service FMCG (1 853,25 mln zł) wzrosła o 1,13 proc. rok do roku i
wyniosła 2 354,36 mln zł.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16108

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA