Rozwój małych sieci może utrudnić plany Biedronce

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 18 maja 2012 09:03

Walka o niezależne sklepy spożywcze zaostrza się. Nawet duże sieci handlowe poszukują małych placówek, bo te są w stanie konkurować z handlem wielkopowierzchniowym. Przykładem jest sieć Odido stworzona przez Makro Cash&Carry Polska - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

W ciągu jednego roku sieć franczyzowa Odido urosła do 1000 placówek. Jak ocenia Sylweriusz Faruga, prezes Makro Cash&Carry Polska, kupców przekonuje przede wszystkim model biznesowy - możliwość zachowania niezależności przy jednoczesnym stałym wsparciu biznesowym i marketingowym.

Rozwój tego typu sieci może utrudnić plany Biedronce, która do 2015 roku chce mieć sieć 3 tys. sklepów, czyli o 1,1 tys. więcej niż obecnie - czytamy w DGP.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane