Ruch: Warszawski Dworzec Centralny to idealne miejsce na nasze sklepy

Autor: www.dlahandlu.pl 23 kwietnia 2012 10:32

Zdaniem przedstawicieli spółki Ruch, warszawski Dworzec Centralny jest idealnym miejscem dla handlu małoformatowego. Po generalnym remoncie, galerie handlowe dworca stały się bardzo atrakcyjne wizualnie i sprzedażowo. Ruch wykorzystał szansę i uruchomił trzy salony prasowe.

Podróżni - których w związku z EURO 2012 będzie w tym roku szczególnie dużo - będą mogli kupować w nowych punktach m.in. prasę, przekąski, kawę, przewodniki, a także produkty związane z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej.

- Istotne jest, że nowe salony znajdują się w atrakcyjnych częściach Dworca Centralnego. Robią świetne wrażenie - m.in. dzięki architekturze, funkcjonalności i przestronnemu charakterowi wnętrz. Najciekawszy pod względem formy jest Ice Cube w Galerii Głównej. To nowoczesna bryła, usytuowana w centralnym miejscu hali, w pobliżu kas biletowych i zejścia na perony. Widać go także z każdej części Galerii Głównej - pisze spółka.

 Dwa pozostałe salony znajdują się przy głównym trakcie komunikacyjnym, w podziemnej części Dworca. Salony wbudowane zostały w pasaże sklepowe. Znaczenie tych punktów ma nie tylko handlowy, ale również wizerunkowy wymiar. Salony odzwierciedlają wiele zmian, jakie dokonały się w ostatnim czasie w Ruchu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane