RUCH zmienił agencję ds. social mediów

Autor: dlahandlu.pl 8 czerwca 2017 11:44

8 nowych klientów od początku 2017 roku – to bilans pokazujący dynamikę rozwoju działu digital warszawskiej agencji Synertime. Do grona kanałów facebookowych dołączyły profile fanpage takie jak: Fundacja Lotto, Kocham sery, Modus Sun, Powermat – Żyj na 100%, RUCH, Serenada, SpyroSoft i Warsztat Zdrowia.

Wśród wszystkich nowych klientów Synertime dokładnie połowa to profile, które agencja przejęła jako kanały funkcjonujące już kilka lat. Zarówno Fundacja Lotto, Serenada, Kocham Sery czy RUCH są markami, które wcześniej budowały społeczność samodzielnie lub pod opieką innej agencji. Tymczasem pozostałe profile – Modus Sun, Powermat – Żyj na 100%, SpyroSoft i Warsztat Zdrowia – są fanpage’ami nowopowstałymi. W każdym przypadku zespół socialmediowy Synertime zapewnia im profesjonalną moderację, harmonogramy postów, zarządzanie reklamami oraz opiekę graficzną i copywriterską.

Wszystkie 8 profili są prowadzone przez Synertime na zasadzie stałej miesięcznej obsługi, a nie projektowo. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11097

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane