Rybne pasty kanapkowe można eksponować w pobliżu sałatek

Autor: dlahandlu.pl 4 maja 2010 08:54

Rynek produktów rybnych jest bardzo zróżnicowany, obejmuje m.in. ryby świeże, mrożone, wędzone, konserwy. W warszawskim sklepie przetwory rybne zajmują jeden regał o szerokości około 2 metrów. Najlepsze miejsce zajmują marynaty śledziowe w słoikach. Pod nimi stoją filety w sosach.

- Te produkty sprzedają się najlepiej. Słoiki z marynatami są specyficzne w ekspozycji. Muszą być zwrócone etykietami do klienta. Dotyczy to też śledzi w sosach pakowanych w plastikowe pojemniki. Na rynku jest bardzo duży wybór i klienci muszą mieć szansę przeczytania informacji i wyboru - informuje sprzedawczyni.

Do produktów rybnych należą też pasty do smarowania pieczywa. - Pasty kanapkowe eksponujemy w pobliżu sałatek, bo one podobnie jak sałatki są kupowane są w sposób impulsowy. Pasty kanapkowe to nowa kategoria i nie ma tu wielu producentów. Co drugie opakowanie past kanapkowych nosi markę Pastella - informuje sprzedawczyni.

 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane