REKLAMA
REKLAMA

Rynek franczyzy powoli się nasyca

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 23 września 2011 10:46

Z powodu rosnącej konkurencji sieci mają coraz większe trudności w pozyskiwaniu partnerów do współpracy. Dlatego coraz więcej z nich tworzy modele działalności w wersji ekspres - mniejszej i tańszej - by otworzyć się tym samym na mniej zamożnych inwestorów - podaje Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA
Tak zrobiły już sieci Da Grasso czy Subway. Obecnie jak podlicza Profit System, już 160 sieci wymaga inwestycji na poziomie 50 tys. zł. W 2009 r. było to 125 firm, w 2008 r. - 90, a w 2007 r. - 79. Sieci, które nie są w stanie opracować tańszej wersji swojego konceptu, obniżają koszty inwestycji - podaje "DGP".

Eksperci szacują, że na zasadzie franczyzy działa już w Polsce tysiąc firm. Przedsiębiorcy mogą wybierać wśród 660 sieci. W tym roku ich liczba ma przekroczyć 700.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA