PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Rynek sklepów specjalistycznych wymaga dobrej koniunktury gospodarczej

Autor: dlahandlu.pl 6 kwietnia 2011 07:26

Rynek sklepów specjalistycznych wymaga dobrej koniunktury gospodarczej

Spółka Sea Foods Poland, właściciel sieci czterech sklepów Asian House, planuje w tym roku powiększyć się o kolejną placówkę zlokalizowaną w jednym z warszawskich centrów handlowych. - Polski rynek sklepów spacjalistycznych jest rynekiem rozwijającym się - wymaga czasu i sprzyjającego rozwoju gospodarczego - mówi z rozmowie z portalem dlahandlu.pl Nguyen Minh Hien, prezes spółki.

REKLAMA

 - Widzimy potencjał tego rynku, ale wymaga on koniunktury gospodarczej, rozwoju turystyki, przyjaznej i tolerancyjnej polityki międzynarodowej - dodaje prezes.

Firma na razie nie planuje rozwoju poprzez franczyzę ani inwestycję w sklep internetowy. - Obecnie nie myslimy o projektach związnych z internetem, chociaż dostarczamy nasze produkty do innych firm, które oferują sprzedaż on - line - mówi Nguyen Minh Hien.

Firma prowadzi obecnie dwa sklepy w warszawskich centrach handlowych ( Blue City, Galerii Mokotów) oraz dwa zlokalizowane przy główych warszawskich ulicach (Pięknej i Okopowej).

Spółka Sea Foods Poland Ltd. powstała w roku 1994. Specjalizuje się w imporcie i dystrybucji owoców morza i żywności orientalnej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15852

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA