REKLAMA
REKLAMA

Rynek tradycyjny ważny dla producentów piwa

Autor: portalspozywczy.pl 19 października 2010 15:16

Rynek tradycyjny przez kolejne lata będzie stanowił bardzo istotną dla producentów piwa część handlu. Waga, szczególnie wolumenowa, będzie się jednak przesuwała w kierunku handlu nowoczesnego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Paweł Piwowar, wiceprezes ds. sprzedaży i dystrybucji w Carlsberg Polska.

REKLAMA
Carlsberg deklaruje, że zależy mu na wzmocnieniu handlu tradycyjnego. Dlatego producent piwa zaangażował się w projekt podnoszenia kwalifikacji właścicieli i pracowników niezależnych sklepów detalicznych pod nazwą Akademia Umiejętności Eurocash. Ma on zwiększyć efektywność placówek i zahamować spadek udziału handlu tradycyjnego w obrotach żywnością. - Leży to w naszym interesie, ponieważ ten kanał jest dla nas jedną z ważnych dróg dotarcia do konsumenta - podkreśla Paweł Piwowar.

Przyznaje równocześnie, że sprzedaż piwa rośnie dziś zdecydowanie szybciej w handlu nowoczesnym niż w tradycyjnym. - Trudno przewidzieć, jak sytuacja rozwinie się w przyszłości. Należy obserwować co dzieje się na rynku i wyciągać z tego wnioski - uznaje wiceprezes Carlsberg Polska.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA