Sedal otwiera sklepy w mniejszym formacie

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 16 czerwca 2010 11:13

Na łamach portalu dla handlu.pl zapowiadaliśmy nową strategię sieci Sedal, czyli otwieranie sklepów w mniejszych formatach, o powierzchni powyżej 100 mkw. - Ostatnio uruchomiliśmy dwa takie punkty. Sklepy działają w Szczercowie i Łyskarni koło Wielunia - poinformował nas Marek Szydłowski, wieceprezes sieci.

Marek Szydłowski przyznaje że wciąż są problemy ze znalezieniem odpowiedniej lokalizacji dla sklepu o powierzchni 250 mkw. - Koncepcja otwierania
mniejszych sklepów jest właśnie tego konsekwencją. Nie zarzucamy jednak tego modelu, niedawno otworzyliśmy większy sklep w Brześciu - mówi wiceprezes sieci Sedal.

Polityka inwestycyjna firmy, opiera się głównie na wynajmowaniu lokali handlowych, a tylko w wyjątkowych przypadkach na zakupie obiektu lub gruntu
pod budowę nowego sklepu. Najlepszym rozwiązaniem dla sieci jest przejmowanie lokali sklepów już działających, które z różnych powodów nie są
w stanie wytrzymać konkurencji i utrzymać się na rynku.

Sedal zarządza obecnie siecią ponad 20 sklepów w województwie łódzkim, wielkopolskim i opolskim o powierzchni od 140 do 800 mkw. Firma posiada centralę logistyczną w Wieluniu, z której zaopatrywane są również inne sieci, drobne sklepy oraz odbiorcy hurtowi. We wrześniu ubiegłego roku jedynym, stuprocentowym udziałowcem Sedala stała się spółka Arko.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane