REKLAMA
REKLAMA

Selgros Cash&Carry zmienia logo

Autor: dlahandlu.pl 29 października 2015 19:08

Selgros Cash&Carry zmienia logo fot. materiały prasowe

Z początkiem listopada sieć hal handlu hurtowego Selgros  zmienia logo. Nowy wizerunek jest wspólny dla wszystkich spółek Transgourmet Holding na terenie Europy.

REKLAMA

Nowe, biało-czerwone logo Selgros Cash&Carry zyskało nowoczesny wygląd. Oczekuje się, że wprowadzone zmiany przyczynią się do wzrostu znajomości i rozpoznawalność marki Selgros Cash&Carry, a także umocnią jej pozycję na polskim rynku FMCG. Nowe logo pojawi się również na kartach klienta. Jednak stare karty zachowają ważność. Dodatkowo firma wprowadzi karty klienta w wersji mini.

Wkrótce zakończy się proces modernizacji hurtowni, którym objęte były wszystkie hale na terenie Polski. Modernizacja wiąże się każdorazowo z rozszerzeniem asortymentu – m.in. o świeże ryby i owoce morza, pieczywo z własnego odpieku oraz „rynek artykułów świeżych”. Proces modernizacji jest w toku. W połowie listopada zostanie otwarta zmodernizowana hurtowna w Radomiu, a przyszłym roku, kiedy zostaną odnowione hale Selgros Cash&Carry w Białymstoku i Gdańsku, procesu remodelingu zostanie zakończony.

Na początku października firma Selgros zmieniła nazwę na Transgourmet Polska. Celem było podkreślenie przynależności spółki do dużej, europejskiej marki jaką jest grupa Transgourmet, która dostarcza pełnego asortymentu spożywczego i przemysłowego sklepom i hurtowniom, sektorowi gastronomicznemu, hotelarskiemu i punktom zbiorowego żywienia.

Od połowy października działalność rozpoczął także drugi kanał dystrybucji Transgourmet Polska – foodservice, który jest skoncentrowany na obsłudze klientów sieciowych z działu HoReCa i zbiorowego żywienia. Z uruchomieniem nowego kanału foodservice wiąże się otwarcie magazynu w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą, skąd pierwsze samochody dostawcze wyjechały do klientów 15 października. Transgourmet w kanale foodservice dowozi produkty spożywcze i przemysłowe m.in. do hoteli, gastronomii, firm cateringowych, klientów sieciowych HoReCa i zbiorowego żywienia. Firma poszerzając zakres usług chce uzupełnić lukę na rynku HoReCa.

Selgros ma w Polsce szesnaście hurtowni samoobsługowych, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Warszawie (2 hale) i we Wrocławiu (także 2 hale) oraz magazyn obsługujący klientów Transgourmet. Docelowo władze spółki planują rozwinąć sieć hal cash&carry do 20. Aktualnie firma zatrudnia w Polsce około 4.000 pracowników.

  • roberttoo 2015-10-31 09:38:29

    B.PRAC, masz racje, ludzie-pracownicy, uciekaja, bo tzw menadzerowie, tepe glowy, niszcza ludzi, zwyklych ludzi pracownikow, kiedys w Bialymstoku, na telefon wszystko dalo zalatwic, a teraz wiekosc ulomni pracuja w tych marketach, plus jednio dniowi pracownicy z firm jak progress. Zarabiaja kase, tylko i wylacznie, na kasie, od wielkich firm na gazetki i nic wiecej

  • b.prac 2015-10-30 17:23:20

    Gratuluję powolnego rozwoju ale mój mniejszy aplauz dotyczy pozostawienie przy korycie co niektórych z bożej łaski menadżerów w centrali jak i marketach. Powolna ekspansja już od 10 lat mówiło się o 20 halach, tylko że wówczas przy 8 marketach zatrudnionych było ok 4-4,5 tyś pracowników dzisiaj 2 x więcej hal a obsługi mniej nie odbija się to ani na zarobkach ani na jakości. Cóż typowy wyzysk siły roboczej. Zmiana właściciela i szyldu nic tu nie zmieni trzeba zmienić - zwolnić "fachowców" z dyr. marketingu, zasiedziałych twardogłowych dyr. z Radomia, Warszawy 2 i im podobnych!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA