Selgros z pierwszą kampanią telewizyjną

Autor: wirtualnemedia.pl 10 lutego 2016 09:54

Pod hasłem „Przemyślane zakupy” zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów handlu hurtowego Selgros Cash&Carry - informują Wirtualnemedia.pl.

Kampania ma podkreślać, że w sklepach Selgros Cash&Carry dostępny jest szeroki asortyment produktów żywnościowych wysokiej jakości. Bohaterem reklam jest szef działu mięsnego zabawnie dyscyplinujący innych menedżerów ze sklepu.

Jest to pierwsza akcja marketingowa Selgros Cash&Carry realizowana w telewizji. Wystartowała z początkiem lutego.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane