Sieć Dino otworzyła 100 sklep

Autor: dlahandlu.pl 23 sierpnia 2010 11:55

19 sierpnia w miejscowości Jedlina-Zdrój został otwarty 100 market Dino.

W ubiegłym miesiącu sieć  uruchomiła dwa sklepy własne w Kłodawie i Wrześni. Pod koniec czerwca zaś powstał obiekt w Izbicy Kujawskiej. Są to tereny, na których sieć Dino była już obecna. Zapowiadane przyspieszenie ekspansji na nowe obszary będzie widoczne najprawdopodobniej pod koniec roku.

Jak informowaliśmy w czerwcu 49 proc. udziałów w sieci marketów Dino kupił fundusz Enterprise Investors za 200 mln zł. Pozyskany kapitał ma pozwolić na otwieranie 30-40 sklepów rocznie. Dotychczas firma była w stanie otwierać 1-2 sklepy miesięcznie, czyli ok. 20 sklepów rocznie. Przyspieszenie będzie zauważalne dopiero kilka miesiącach od transakcji dofinansowania.

W 2009 r. grupa miała 420 mln zł obrotów o 30 proc. więcej niż przed rokiem. W tym roku prognoza mówi o 540 mln zł obrotów. Grupa Dino to sieć 97 sklepów spożywczych zlokalizowanych na terenie województw: wielkopolskiego, dolnośląskiego, lubuskiego i opolskiego i łódzkiego. Dino to sklepy o średniej powierzchni 300 mkw., zaopatrywane przez centralny magazyn zlokalizowany w Krotoszynie, dysponujący ponad trzema tysiącami produktów (w tym pełna oferta artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetycznych). W ofercie sieci znajdują się także warzywa i owoce oraz własne wyroby mięsne marki Agro-Rydzyna.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane