REKLAMA
REKLAMA

Sieć eLDe pracuje nad identyfikacją audio w zrzeszonych sklepach

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 12 maja 2010 07:46

Sieć eLDe pracuje nad identyfikacją audio w zrzeszonych sklepach

Sieć sklepów spożywczych eLDe uruchomiła"radio eLDe" w nowej odsłonie. - Chcemy ujednolicenia identyfikacji audio w każdym ze sklepów zrzeszonych w ramach sieci eLDe. Wiadomo, że muzyka podnosi sprzedaż, ale trzeba też pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania, które do najniższych nie należą. Mając na uwadze powyższe proponujemy rozwiązanie - muzykę oraz komunikaty za jedyne 60 zł miesięcznie - informuje Monika Smyrak, specjalista ds. promocji i reklamy.

REKLAMA

- Nasza oferta jest profesjonalną propozycją bloku muzycznego z selektywnie dobraną muzyką oraz indywidualnym programem stworzonym na potrzeby sieci przez specjalistów z branży radiowej. Obszar nagłaśnianego obiektu staje się centralnym miejscem informacyjnym dla konsumenta, dlatego wzbogaciliśmy ofertę o komunikaty reklamowe.

Dobór playlisty również nie jest przypadkowy, format muzyczny powstał po przeprowadzeniu szczegółowej analizy każdego aspektu związanego z
charakterystyką prowadzonej działalności. - Braliśmy pod uwagę: rodzaj prowadzonej działalności, przeznaczenie sprzedaży poprzez wyznaczenie grupy docelowej, charakter grupy docelowej, lokalizację i markę - mówi Monika Smyrak.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12735

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA