Sieć FJ pozyskuje franczyzobiorców dla Carrefoura

Autor: Wiadomości Handlowe 4 sierpnia 2012 15:07

FJ Marketing Concept, organizator warszawskiej grupy zakupowej FJ, pozyskuje franczyzobiorców dla firmy Carrefour Polska. Chętnych szuka głównie we własnych szeregach, kusząc korzystnymi warunkami umowy - informują Wiadomości Handlowe.


Z propozycji skorzystało już blisko 20 przedsiębiorców. Dlaczego firma odpowiedzialna za rozwój marki FJ pracuje na rzecz obcego szyldu?
Jak dowiedziały się Wiadomości Handlowe od Ryszarda Olkowskiego, właściciela firmy FJ Marketing Concept i prezesa zarządu spółki FJ Sklepy Spożywcze, umowa o współpracy partnerskiej z Carrefour Polska obowiązuje od maja 2011 roku. Objęte są nią 294 placówki FJ, których właściciele, jeśli spełnią określone wymagania, mogą zostać franczyzobiorcami Carrefoura na preferencyjnych warunkach.

Do tej pory zdecydowało się na to 18 detalistów, z czego 15 prowadzi sklepy pod szyldem Carrefour Express, a trzech rozwija markę Carrefour Express convenience, opracowaną z myślą o placówkach mniejszego formatu (do 100 mkw. powierzchni sprzedaży).

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane