REKLAMA
REKLAMA

Sieć FJ pozyskuje franczyzobiorców dla Carrefoura

Autor: Wiadomości Handlowe 4 sierpnia 2012 15:07

FJ Marketing Concept, organizator warszawskiej grupy zakupowej FJ, pozyskuje franczyzobiorców dla firmy Carrefour Polska. Chętnych szuka głównie we własnych szeregach, kusząc korzystnymi warunkami umowy - informują Wiadomości Handlowe.

REKLAMA

Z propozycji skorzystało już blisko 20 przedsiębiorców. Dlaczego firma odpowiedzialna za rozwój marki FJ pracuje na rzecz obcego szyldu?
Jak dowiedziały się Wiadomości Handlowe od Ryszarda Olkowskiego, właściciela firmy FJ Marketing Concept i prezesa zarządu spółki FJ Sklepy Spożywcze, umowa o współpracy partnerskiej z Carrefour Polska obowiązuje od maja 2011 roku. Objęte są nią 294 placówki FJ, których właściciele, jeśli spełnią określone wymagania, mogą zostać franczyzobiorcami Carrefoura na preferencyjnych warunkach.

Do tej pory zdecydowało się na to 18 detalistów, z czego 15 prowadzi sklepy pod szyldem Carrefour Express, a trzech rozwija markę Carrefour Express convenience, opracowaną z myślą o placówkach mniejszego formatu (do 100 mkw. powierzchni sprzedaży).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA