Sieć FJ przygotowuje nowy program dla franczyzobiorców

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 22 września 2010 08:00

Sieć FJ przygotowuje nowy program dla franczyzobiorców

- Obecnym i przyszłym franczyzobiorcom przedstawimy pomysł na biznes, który pozwoli im nie tylko przetrwać na rynku, ale i rozwijać się. Aktualnie dopracowujemy projekt, jest szansa, ze będzie gotowy jeszcze przed końcem roku. O szczegółach poinformujemy w stosownym czasie - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Gerard Marciniak, dyrektor ds. marketingu.

- Nowy projekt nie zmieni naszych dotychczasowych założeń, nadal będziemy chcieli rozwijać się organicznie i powiększać liczbę sklepów zrzeszonych w FJ, ale nie za wszelką ceną. Priorytetem nie jest dla nas ilość, nie mamy narzuconych rocznych czy miesięcznych planów, które musimy wykonać. To i tak weryfikuje bieżąca sytuacja na rynku. Dlatego sklepy FJ muszą przede wszystkim spełnić nasze oczekiwania - dodaje Gerard Marciniak.

Sieć liczy, że przygotowywany właśnie program pozwoli jej pozyskać nowych franczyzobiorców, a nawet zncznie zwiększyć ich liczbę. 

FJ to grupa sklepów współpracująca z firmą F.J. Marketing Concept na zasadach umowy franczyzowej. F.J. Marketing Concept świadczy usługi
marketingowe wielu producentom branży FMCG. Specjalizuje się w marketingu kooperacyjnym. Obecnie posiada około 300 umów ze sklepami spożywczymi z Warszawy i okolic.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane