PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Sieć Fresz liczy na 25-proc. wzrost sprzedaży soków dzięki nowej ekspozycji

www.portalspozywczy.pl 29 listopada 2012 11:20

Sieć sklepów spożywczych Fresz opracowała projekt dodatkowych ekspozycji z kategorii soki w dziale owoce warzywa. Sieć liczy, że dzięki temu sprzedaż w kategorii soki wzrośnie o 25 proc.

REKLAMA
Ekspozycja nawiązuje do hasła reklamowego marki Tymbark. Projekt regału dostosowany jest do potrzeb sklepu 60-120 mkw.

Przypomnijmy, że sieć Fresz liczyła na początku lipca 2012 roku 128 sklepów.

Spółka Fresz powstała we wrześniu 2010 roku. Organizuje sieć niezależnych sklepów spożywczych w woj. warmińsko mazurskim i podlaskim.
Dzięki przystąpieniu do sieci sklepy zyskują dostęp do brandu Fresz, wspólnych akcji marketingowych, niższych cen i oferty produktów pod marką własną. W przyszłości spółka przewiduje przekazywanie udziałów w firmie zrzeszonym w niej sklepom.

Swoją ofertę organizacja kieruje do niezależnych detalistów, którzy poszukują bardziej efektywnych metod działania na rynku i mają sklepy o powierzchni co najmniej 50 mkw.

  • Tymbark 2013-03-27 00:47:01

    Fresz na wiele liczył i się przeliczył...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16154

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA