Sieć Hitpol wprowadza program lojalnościowy

Autor: dlahandlu.pl 20 września 2010 10:05

FHU Hitpol wprowadza program lojalnościowy pod nazwą "Programie Dobrego Klienta", skierowanym do klientów detalicznych sieci sklepów Hitpol. Jego celem jest dostarczenie konsumentom możliwości uzyskania nagród rzeczowych w wyniku robienia zakupów w sklepach sieci, które przystąpiły do programu.

Uczestnicy programu dokonując zakupów w sklepach Hitpol uzyskują punkty. Każde jednorazowo wydane na zakupy pełne 10 zł oznacza uzyskanie jednego punktu. Z zakupów premiowanych w Programie wyłączone są papierosy oraz doładowania telefonów komórkowych. Hitpol dopuszcza możliwość przyznawania bonusowychnpunktów (np. za zakupy określonych produktów czy marek). Każdorazowo produkt
lub marka będą odpowiednio w tym celu oznaczone na półce sklepowej.

Karty na wniosek klientów będą wydawane nieodpłatnie. Program będzie trwał od 17 września br. do 31 grudnia 2011 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane