REKLAMA
REKLAMA

Sieć Kropka także inwestuje w marki własne

Autor: dlahandlu.pl 19 listopada 2010 11:58

- Chcemy zaproponować naszym klientom produkty, spełniające ich upodobania smakowe i cenowe. Dlatego pracujemy nad rozwojem asortymentu, który będzie dostępny tylko w naszych sklepach pod marką własną - zapowiada Krzysztof Misiewicz, prezes zarządu Detal Polski, która prowadzi sieć sklepów Kropka.

REKLAMA

Zdaniem Krzysztofa Misiewicza marki własne w sklepie budują lojalność klientów, bo mogą być zakupione tylko w placówce z tym logo.

Jak mówi prezes na razie portfolio marki własnej w sklepach Kropka jest bardzo ograniczone, ale ma być poszerzane o nowe produkty.

Kropka to logo stworzone dla sieci sklepów, która zrzesza lokalne sieci. Obecnie pod tym szyldem działa 150 placówek. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA