Sieć S zrezygnowała z koncepcji przysklepowych kawiarenek

Autor: dlahandlu.pl 8 października 2010 10:00

Krośnieńska sieć sklepów spożywczych S zrezygnowała z rozwijania konceptu kawiarenek przy swoich sklepach. Projekt nie wyszedł poza fazę testową. Sieć zdecydowała się poszukać niszy na lokalnym rynku i niedawno otworzyła przy sklepie S8 placówkę typu "Dom i Ogród".

Sieć sklepów S prowadzona jest przez firmę Womar Food. Jej celem jest stworzenie sklepu przyjaznego, rodzinnego, który będzie alternatywą dla szybko powstających i przejmujących rynek krośnieński zachodnich sieci handlowych. Szczególnie duży nacisk sieć kładzie na jakość artykułów świeżych - owoców, warzyw, mięsa, wędlin, nabiału. Jak informowaliśmy wcześniej, rozważana jest nawet własna produkcja wędlin.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11907

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane