PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Sieć Sklep Polski chce rozwijać twardą franczyzę

Autor: dlahandlu.pl 31 maja 2011 08:02

Sieć Sklep Polski chce rozwijać twardą franczyzę

- Chcemy podwoić liczbę placówek współpracujących w oparciu o tzw. twardą franczyzę. Do końca roku ma ich być 60 - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Maciej Igliński, dyrektor sieci Sklep Polski.

REKLAMA
Zapytany o tegoroczne wyniki finansowe sieci, Maciej Igliński odpowiada, że Sklep Polski zanotował wzrost przychodów o około 15 proc. - Ma to także związek z podwyżkami cen żywności, więc wzrost rzeczywisty jest nieco niższy. Nie wiem, czy i jak zmieniła się struktura koszyka zakupów, nie przeprowadzaliśmy takich analiz - mówi dyrektor sieci.

Sklep Polski zrzesza aktualnie 242 placówki handlowe. W tym roku dołączyło ich 15, z trzema rozwiązano umowę o współpracy.
Sieć współtworzy spółkę Detal Polski, która wchodzi w skład PSH Unia S.A., jednej z największych grup zakupowych FMCG w Polsce. Spółka została powołana jako operator ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych. Do projektu dołączyły sieci lokalne (oprócz Sklepu Polskiego z Gniezna tworzą ją: Dobry Sklep z Zielonej Góry oraz Poziomka z Radomia).
Celem jest konsolidacja polskiego detalu, poprzez system oparty na zasadach franczyzy.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA