Sieć stoisk oferujących desery lodowe chce uruchomić 40 placówek franczyzowych

Autor: portalspozywczy.pl 2 marca 2012 12:44

Ice N Go Polska Sp. z o.o., która w naszym kraju odpowiedzialna jest za operowanie międzynarodową siecią stoisk oferujących mrożone desery w postaci lodowych kuleczek - Ice N Go, planuje uruchomienie 40 placówek franczyzowych w całej Polsce w sezonie wiosna / lato 2012.

Polska sieć Ice N Go liczy obecnie 14 placówek, w tym 10 - franczyzowych. Obecnie firma poszukuje franczyzobiorców do prowadzenia stoisk. Zainteresowani powinni dysponować kapitałem do 35 tys. zł netto (w zależności od potencjału posiadanego lub proponowanego miejsca). System licencyjny wyróżnia się brakiem opłat franczyzowych.

Podstawowym warunkiem uzyskania prawa do franczyzy jest możliwość prowadzenia sprzedaży w miejscu o powierzchni od 4 do 6 mkw. i znajdującym się w takiej lokalizacji jak: wesołe miasteczka, parki rozrywki, aquaparki, miejsca o dużym natężeniu ruchu turystycznego, plaże i galerie handlowe.

W ubiegłym roku na polski rynek wybrała sie marka Mini Melts, która oferuje podobny produkt, czyli opakowane w kubeczki lody w formie małych kuleczek. Ponadto - jak alarmują media - na tegorczne lato, które upłynie pod znakiem Euro 2012, sieci lodziarni zapowiadają wyjątkowo dynamiczny rozwój.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane