REKLAMA
REKLAMA

Sieć Sużyw bada potencjał zakupów z dostawą do domu

Autor: www.dlahandlu.pl 5 stycznia 2015 10:46

Sieć Handlowa Sużyw wspólnie ze studentami Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie uruchomiła ankietę internetową, aby poznać opinię klientów na temat wdrożenia nowych form sprzedaży art. spożywczo-przemysłowych.

REKLAMA

Wśród pytań zawartych w ankiecie znajdują się m.in. : "W jakim stopniu byłabyś / byłbyś zainteresowany zakupami artykułów spożywczych i przemysłowych przez telefon z dostawą do domu?" oraz "W jakim stopniu byłabyś / byłbyś zainteresowany zakupami przez Internet z dostawą do domu?".

Firma Sużyw została założona w 1990 roku. Początkowo bazowała na sprzedaży hurtowej napojów bezalkoholowych oraz piwa w obrębie powiatu suskiego. Aktualnie zaopatruje około 1000 podmiotów z terenu województwa małopolskiego oraz śląskiego. Oferta obejmuje około 10000 pozycji magazynowych.

Magazyn w Zembrzycach Dąbiu jest placówką samoobsługową typu Cash&Carry. Firma prowadzi również samoobsługową sprzedaż detaliczną w marketach firmowych: Markecie "KICEK", Markecie "JASKÓŁKA", Markecie "JASIEŃ", Markecie "GROŃ", Markecie "PILSKO" , Markecie "BRODY" , Markecie "DELIKATESY" oraz Markecie "KASKADA".

 

W 2012 roku został otwarty "Saln kawy i wina" nad marketem KICEK.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA