REKLAMA
REKLAMA

Sieć U Rzeźnika nie zwolni tempa rozwoju

Autor: dlahandlu.pl 21 grudnia 2010 11:38

Witold Gąsowski, prezes zarządu sieci Delikatesy Mięsne U Rzeźnika zapowiada, że w przyszłym roku marka nie zwolni tempa rozwoju. - Chcemy utrzymać dynamikę otwarć, ale będziemy zwracać dużą uwagę na jakość stoisk franczyzowych. Jeśli nie będą spełniały wymaganych standardów, zakończymy współpracę - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl.

REKLAMA

Jak podawaliśmy wcześniej, spółka Mispol przejmie zakłady PMB, dotychczasowego właściciela sieci. Nie wiadomo, czy i w jakim stopniu wpłynie to na plany rozwoju U Rzeźnika.

 Tymczasem sieć promuje swoją markę w prasie, radiu, telewizji, internecie oraz w środkach transportu komunikacji miejskiej i PKS.
- Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową. Obejmuje ona lokalne media na Podlasiu, m.in. TVP Białystok oraz Radio Białystok. Ze względu na dużą ilość otwieranych sklepów, chcemy pokazać się bliżej klientom. Zwłaszcza w okresie przedświątecznym - mówi Witold Gąsowski.


Aktualnie w sieci działa ponad 130 sklepów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA