Sieć U Rzeźnika nie zwolni tempa rozwoju

Autor: dlahandlu.pl 21 grudnia 2010 11:38

Witold Gąsowski, prezes zarządu sieci Delikatesy Mięsne U Rzeźnika zapowiada, że w przyszłym roku marka nie zwolni tempa rozwoju. - Chcemy utrzymać dynamikę otwarć, ale będziemy zwracać dużą uwagę na jakość stoisk franczyzowych. Jeśli nie będą spełniały wymaganych standardów, zakończymy współpracę - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl.

Jak podawaliśmy wcześniej, spółka Mispol przejmie zakłady PMB, dotychczasowego właściciela sieci. Nie wiadomo, czy i w jakim stopniu wpłynie to na plany rozwoju U Rzeźnika.

 Tymczasem sieć promuje swoją markę w prasie, radiu, telewizji, internecie oraz w środkach transportu komunikacji miejskiej i PKS.
- Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową. Obejmuje ona lokalne media na Podlasiu, m.in. TVP Białystok oraz Radio Białystok. Ze względu na dużą ilość otwieranych sklepów, chcemy pokazać się bliżej klientom. Zwłaszcza w okresie przedświątecznym - mówi Witold Gąsowski.


Aktualnie w sieci działa ponad 130 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane