Sieci handlowe coraz częściej inwestują w LEDowy system oświetlenia

Autor: dlahandlu.pl 26 maja 2011 12:08

Koszt zakupu LEDowego systemu oświetlenia, jest zwykle wyższy w porównaniu do rozwiązań wykorzystujących konwencjonalne źródła światła. - Oszczędności wynikających ze stosowania technologii LED, należy szukać w ograniczeniu koniecznych nakładów na eksploatację opraw oświetleniowych, ze względu na stosunkowo wysoką trwałość LED - mówi mgr inż. Bogdan Skorupka z firmy Es-System.

- Możliwe jest również ograniczenie poboru mocy, szczególnie w stosunku do instalacji wyposażonych w żarowe (halogenowe) źródła światła, lub aranżacji oświetlenia wymagających światła kolorowego. Stąd coraz częściej spotykamy w sieciach handlowych oświetlenie akcentowe witryn i wystaw sklepowych wykorzystujące oprawy LED, zaś reklamy świetlne wyposaża się w moduły LED. Warto rozważyć również zastosowanie oświetlenia LED tam, gdzie jest utrudniony dostęp do opraw oświetleniowych, a także w systemach oświetlenia awaryjnego - dodaje Bogdan Skorupka.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane