Sieciowy monitoring wizyjny umożliwia optymalizację zarządzania personelem

Autor: pr 13 lipca 2015 12:27

Sieciowy monitoring wizyjny umożliwia optymalizację zarządzania personelem Proaktywny nadzór i monitoring pomagają uniknąć strat, fot. za axis.com

Obecnie sieciowe systemy nadzoru wizyjnego dają znacznie więcej możliwości dla organizacji. Stają się wsparciem dla różnych procesów biznesowych, wychodząc poza dotychczasową gwarancję wysokiej ochrony i bezpieczeństwa. Proaktywny nadzór i monitoring pomagają uniknąć strat, poprawiają rotację w handlu, usprawniają merchandising i ułatwiają zarządzanie bieżącą obsługą klienta na wysokim poziomie.

- Rozwiązania oferowane przez Axis Communications umożliwiają działania prewencyjne, poprzez natychmiastowe wykrywanie niepożądanych incydentów. Dzięki temu zarządzający bezpieczeństwem otrzymują narzędzie służące nie tylko do bardzo szybkiego podejmowania interwencji, ale także wykrywania fałszywych alarmów. Rezultatem jest wysoki poziom ogólnego bezpieczeństwa oraz bezpieczniejsze środowisko pracy. Dodatkowo odpowiednie aplikacje pomagają w zarządzaniu pracą kasjerów - monitorując określone wzorce zachowań łatwo można wykryć typowe niezamierzone błędy i nieporozumienia i oddzielić je od zmyślnych ingerencji w systemy POS (takich jak nieuprawnione rabaty, ręcznie wprowadzane specjalne ceny, gotówkowy zwrot pieniędzy, czy błędne wydawanie bonów) - mówi Alekseya Mayorova z Axis Communications.

Systemy mogą wspierać operacje handlowe, poprawiać merchandising oraz zwiększać efektywność działań marketingowych. Otwarta platforma do zarządzania obrazem i szerokie grono partnerów tworzących aplikacje do wykorzystania w handlu, pomagają placówkom
i sieciom handlowym budować dokładnie dopasowane systemy nadzoru wizyjnego, które nie tylko spełniają podstawową funkcję zabezpieczenia, ale przede wszystkim ułatwiają rozumienie potrzeb klientów. Kamery mogą monitorować aktywność konsumencką, pozwalając na ich dokładną analizę i lepsze zrozumienie. Pozwala to m.in. na wykrycie najpopularniejszych obszarów w danym sklepie, umożliwiając jego optymalizację. Dodanie opcji naliczania kupujących i jej integracja z systemem POS, pozwala z kolei na lepsze zrozumienie zachowań poszczególnych klientów. Kamery sieciowe mogą także identyfikować puste półki, jak również namierzać zbyt długie kolejki natychmiast wysyłając odpowiednie komunikaty do personelu, celem (odpowiednio) uzupełnienia towarów
i otwarcia dodatkowych kas.

 

  • ekonsulting 2015-07-13 20:53:48

    Aplikacje do zarządzania personelem:

    artmetic.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane