Spada sprzedaż wódki w sklepach osiedlowych, rośnie w dyskontach

Autor: Puls Biznesu 16 czerwca 2011 11:50

Zdaniem firm spirytusowych pomimo, wojny cenowej na rynku wódki i spadającej rentowności producentów, sprzedaż wódki notuje spadki - czytamy w Pulsie Biznesu.

Zdaniem Magdaleny Piwkowskiej i Małgorzaty Cicheckiej z firmy Nielsen powodem spadku cen jest wódki jest rosnący udział hipermarketów, supermarketów i dyskontów w sprzedaży alkoholu. Obecnie udział dyskontów w sprzedaży wódki zwiększył się do 14 proc. Maleje natomiast sprzedaż w sklepach osiedlowych i niezrzeszonych, w kanale tradycyjnym. Średnia cena wódki we wszystkich formatach sklepów średnio spadła do 41,81 zł za litr (kwicień 2010-marzec 2011), z poziomu 42,51 zł (kwiecień 2009-marzec 2010).
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane