REKLAMA
REKLAMA

Spar skupia się na budowaniu lojalnej franczyzy. Słoneczko przedsionkiem do utwardzenia systemu

Autor: www.dlahandlu.pl 21 października 2014 11:28

GK Bać Pol oprócz konceptu Spar rozwija również sieć mniejszych sklepów Słoneczko. Format miękkiej franczyzy liczącej około 400 sklepów jest „przedsionkiem" do przejścia na franczyzę utwardzoną. - Do Słoneczka zapraszamy właścicieli sklepów, którzy nie znają systemów franczyzowych dostępnych na rynku - wyjaśnił podczas VII FRSiH Robert Paździor, prezes zarządu Spar Polska.

REKLAMA

Robert Paździor podkreślił, że pod marką Spar działa na świecie prawie 13 tys. sklepów, zatem jej wyróżnik to na pewno silny brand. Jest to marka z ponad 80-letnią historią. - Obecnie skupiamy się na budowaniu lojalnej franczyzy. Mamy w Polsce trzy formaty. Po skokowym roku 2012 i 2013 zaczynamy coraz bardziej walczyć na jakość usług dla franczyzobiorcy. Partnerzy potrzebują przede wszystkim wsparcia. Kompetencja franczyzodawcy powinna polegać na opiece nad partnerem. Będziemy zatem stawiać na jakość biznesu franczyzowego. Nasz cel to ponad 1000 sklepów w ciągu 10 lat, ale chcemy przy tym dawać bezpieczeństwo naszym partnerom i dbać o to, aby ich biznes był rentowny - powiedział panelista.

  • berbela 2016-12-13 21:25:50

    franczyza dla właścicieli bat dla pracowników

  • kupiec 2014-10-21 12:07:02

    już był jeden prezes spar który mówił że w 2104 roku będzie 300 sklepów w sieci.a ile teraz jest?? a gdzie jest ten prezes?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA