Spar z nową stroną internetową zapewniającą geolokalizację klienta

Autor: pr 25 stycznia 2016 13:55

Sieć Spar zainwestowała w nową stronę internetową. Strona zapewnia geolokalizację klienta, dzięki czemu automatycznie zaproponuje najbliższy sklep i wyświetli przypisaną mu gazetkę regionalną. Nowa strona jest również responsywna, czyli wyświetla się bez problemu na urządzeniach mobilnych.


Nowa strona została zaprojektowana od podstaw. Głównym zadaniem było uproszczenie layoutu, a w konsekwencji intuicyjna nawigacja.

Obecnie w Polsce funkcjonuje ponad 200 sklepów z logo Spar.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane