Spar zmienia zasady programu lojalnościowego. Chce przekonać klientów do częstszych zakupów

Autor: pr 28 września 2015 13:51

1 października firma Spar Polska wprowadza zmiany w programie lojalnościowym „Karta Stałego Klienta SPAR”. Zmiany będą dotyczyły zasad naliczania punktów, katalogu nagród oraz terminu ważności zebranych punktów.

Nowy regulamin zakłada, że klienci otrzymają punkt za każdą wydaną złotówkę w przypadku osiągniętego progu minimalnych zakupów, który będzie określany indywidualnie przez każdy sklep. Poszerzono również katalog nagród, który zawierać będzie m.in. więcej drobnego sprzętu AGD oraz artykułów dla dzieci. Zmieni się także termin ważności punktów – został on wydłużony do 24 miesięcy, aby uczestnicy programu lojalnościowego mieli więcej czasu na zebranie punktów na nagrody o wyższej wartości.

– Jesteśmy przekonani, że zmiany wprowadzone w programie lojalnościowym „Karta Stałego Klienta SPAR” przekonają klientów do częstszych zakupów w naszej sieci -  mówi Michał Zych, dyrektor marketingu sieci detalicznych GK Bać-Pol.

Zgodnie z regulaminem programu „Karta Stałego Klienta SPAR” z naliczania punktów wyłączone są wyroby alkoholowe i tytoniowe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane