SPC: Będziemy inwestować w segment pieczywa mrożonego

www.portalspozywczy.pl 3 kwietnia 2014 16:42

SPC w ubiegłym roku zanotowało kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. W tym roku Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska w Warszawie chce powtórzyć ten wzrost. Firma zainwestowała w ostatnich sześciu latach ponad 90 mln zł, w tym roku inwestycje sięgną około 10 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozbudowę mocy produkcyjnych pieczywa mrożonego.

 - Fakt, że marka SPC jest coraz bardziej rozpoznawalna na rynku i doceniana przez konsumentów powoduje, że każdego roku notujemy przyrosty sprzedaży. W ubiegłym roku było to kilka procent, ale nie przychodzi to wcale łatwo. Miniony rok możemy uznać za udany - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Janusz Kazimierczuk, prezes SPC.

Firma zakończyła ubiegły rok zyskiem, co pozwoliło sfinansować prowadzone inwestycje, związane z rozwojem produkcji pieczywa mrożonego oraz pieczywa krojonego.
- Mamy nadzieję, że także w tym roku utrzymamy te wskaźniki. Pieczywo jest dość odporne na wahania koniunktury - kryzys czy ożywienie gospodarcze. Ludzie i tak jedzą chleb, a w razie kryzysu ograniczają inne produkty - mówi prezes.
Podkreśla, że wpływ na cała branżę i osiągane przez nią wyniki mają ceny surowców, które w 2013 roku kształtowały się dość pozytywnie. 

Warszawska Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska prowadzi również sieć unktów firmowych oraz dostarcza pieczywo do kilku tysięcy punktów handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane