Specjał zmniejszy liczbę marek sklepów w grupie

www.portalspozywczy.pl 19 sierpnia 2014 09:21

- Liczba marek sklepów w naszym portfolio jest na pewno za duża. W najbliższym czasie, systematycznie będziemy tę liczbę zmniejszać. Po jednej marce z każdej sieci będziemy chcieli przekształcić w markę wiodącą - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Kapitałowej Specjał.

To się już powoli dzieje, jednym z szyldów, na które mocno stawiamy jest Livio. Livio będzie naszym priorytetem. Jednak ciągle ważna będzie dla nas np. marka Sieć34, która ma bardzo silną pozycję na Pomorzu. Nie ma planów aby ją zmieniać. W firmie Nasz Sklep wiodącym brendem jest sieć Nasz Sklep - wyjaśnia Krzysztof Tokarz.

- Otwarcie 4000. placówki pokazuje potencjał rozwoju naszej sieci franczyzowej, która rośnie coraz dynamiczniej. W 2017 r. nasza sieć będzie liczyła nie 4000, ale 10000 sklepów. Ten strategiczny plan dla naszej grupy chcemy wykonać nie tylko poprzez rozwój organiczny - co byłoby trudne - ale także dokonując kolejnych przejęć działających już sieci handlowych. Prowadzimy rozmowy na ten temat. I takie przejęcie wkrótce może nastąpić. Jednocześnie systematycznie realizujemy wyznaczone na rok obecny cele związane z rozwojem organicznym naszych sieci handlowych. Co niezwykle dla nas ważne, przekroczyliśmy zakładane na pierwsze półrocze plany otwarć sklepów w tzw. twardej franczyzie - dodaje.

  • Piotr 2014-12-08 19:44:07

    A w sklepach własnych bród smród ubóstwo

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11972

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane