REKLAMA
REKLAMA

Społem chce mieć 120 produktów marki własnej

Autor: portalspozywczy.pl 24 sierpnia 2011 16:43

Społem złożyło już wnioski o rejestrację marek dla kilku produktów, będą to m.in. makarony, ryże, kasze, pasztety, piwo czy przetwory owocowo-warzywne. Zastanawia się również nad mrożonkami. - Są to produkty, które wytypowały spółdzielnie - wyjaśnia Ryszard Jaśkowski prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem.

REKLAMA
- Niektóre z nich będą występowały pod marką Lux, ale nie wszystkie. Kończymy negocjacje dotyczące produkcji marki własnej takimi markami jak Roleski, czy Makarony PolskieW tym roku chcemy mieć ok. 30 produktów pod marką własną Społem, docelowo ma ich być 120. Na produkcję tych 30 wyrobów mamy już umowy z ośmioma producentami - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ryszard Jaśkowski, prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem.

Prezes KPHS ma nadzieję, że cała sieć społemowska włączy się w rozwój produktów private label. - Chcemy je sprzedawać wszystkim, nawet tym spółdzielniom, które współpracują z Emperią, poprzez Tradis i firmę PSD - jest ich ok. 50. Co ciekawe one już zadeklarowały udział w tym przedsięwzięciu. Markę własną Społem będzie można kupić tylko poprzez Platformę Handlową i określonych logistów. Mam nadzieję, że uda nam się w tej sprawie porozumieć z Tradisem i spółdzielnie będą mogły sprzedawać nasze produkty private label - tłumaczy Ryszard Jaśkowski.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA