Społem chce sprzedawać więcej towarów pod marką własną

Autor: Metro 24 sierpnia 2011 10:10

Jak informuje Metro firma chce m.in. sprzedawać więcej towarów pod marką własną "Społem" i wprowadzić programy lojalnościowe dla klientów. "Społem" chce być również bardziej widoczne w galeriach handlowych i zastanawia się nad rozwojem sieci dyskontów.

Jak pisaliśmy wcześniej, kończy się termin długoletnich dzierżaw sklepów "Społem", wynajmowanych takim sieciom jak Biedronka, Tesco czy Polomarket oraz pracownikom spółdzielni, którzy zdecydowali się na rozpoczęcie własnej działalności. To często świetne lokalizacje, w centrach miast. Społem chce te lokalizacje odzyskać.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane