Społem Hajnówka: wyniki w górę za sprawą jakości obsługi klienta

Autor: dlahandlu.pl 14 lipca 2010 09:47

Choć Hajnówka jest miejscowością liczącą niecałe 20 tys. mieszkańców, w której nie brakuje dużych sklepów sieciowych (trzy Biedronki, Kaufland), sklepy PSS Społem Hajnówka dobrze radzą sobie na rynku. - Pierwsze półrocze jest lepsze od ubiegłorocznego, bardzo dobrym miesiącem okazał się czerwiec - mówi Mieczysława Bogdanowicz, prezes hajnowskiej Spółdzielni.

Zdaniem prezes Bogdanowicz wzrost sprzedaży spowodowany jest przede wszystkim wysoką jakością obsługi klienta. - Wzmacniamy więź z klientami organizując konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Nasi klienci są lojalni, doceniają nasze wysiłki, stąd bardzo dobry wynik
finansowy - podkreśla nasza rozmówczyni.

I dodaje, że z optymizmem czeka na drugą połowę roku. - W wakacje tradycyjnie notujemy wyższą sprzedaż. Widać to już po minionym miesiącu.
Jeśli sytuacja gospodarcza w kraju nie ulegnie zmianie, będę spokojna o całoroczny wynik - podsumowuje Mieczysława Bogdanowicz.

Spółdzielnia posiada 13 placówek handlowych oraz piekarnię. Powierzchnia handlowa sklepów to blisko 3000 mkw.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane