Społem Hajnówka: wyniki w górę za sprawą jakości obsługi klienta

Autor: dlahandlu.pl 14 lipca 2010 09:47

Choć Hajnówka jest miejscowością liczącą niecałe 20 tys. mieszkańców, w której nie brakuje dużych sklepów sieciowych (trzy Biedronki, Kaufland), sklepy PSS Społem Hajnówka dobrze radzą sobie na rynku. - Pierwsze półrocze jest lepsze od ubiegłorocznego, bardzo dobrym miesiącem okazał się czerwiec - mówi Mieczysława Bogdanowicz, prezes hajnowskiej Spółdzielni.

Zdaniem prezes Bogdanowicz wzrost sprzedaży spowodowany jest przede wszystkim wysoką jakością obsługi klienta. - Wzmacniamy więź z klientami organizując konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Nasi klienci są lojalni, doceniają nasze wysiłki, stąd bardzo dobry wynik
finansowy - podkreśla nasza rozmówczyni.

I dodaje, że z optymizmem czeka na drugą połowę roku. - W wakacje tradycyjnie notujemy wyższą sprzedaż. Widać to już po minionym miesiącu.
Jeśli sytuacja gospodarcza w kraju nie ulegnie zmianie, będę spokojna o całoroczny wynik - podsumowuje Mieczysława Bogdanowicz.

Spółdzielnia posiada 13 placówek handlowych oraz piekarnię. Powierzchnia handlowa sklepów to blisko 3000 mkw.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane