REKLAMA
REKLAMA

Społem Sławno inwestuje w jakość obsługi klienta

Autor: dlahandlu.pl 12 stycznia 2015 11:48

Społem w Sławnie przeszkoli swoich pracowników w ramach projektu „Społem do przodu. Szkolenia pracowników PSS Sławno", realizowanym przez Powszechną Spółdzielnię Spożywców „SPOŁEM” w Sławnie. Szkolenia będą się odbywały na terenie województwa zachodniopomorskiego do 30 czerwca 2015 roku.

REKLAMA

Celem projektu jest: Wzrost konkurencyjności w obszarze obsługi klienta i zarządzania firmą "Społem" w Sławnie poprzez wzrost poziomu kompetencji i kwalifikacji 122 prac. Spółdzielni.

Społem w Sławnie przeszkoli pracowników w dwóch obszarach:  umiejętności menedżerskich i warsztatów budowania zespołu oraz z zakresu umiejętności zawodowych.

Szkolenia są realizowane w ramach Pogramu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Spółdzielnia przeznaczy na nie nie więcej niż 53 550 zł.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA