Społem Sokółka: mocna pozycja na rynku wynikiem zintegrowanych działań

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 21 lipca 2010 07:48

Społem Sokółka: mocna pozycja na rynku wynikiem zintegrowanych działań

Podczas gdy eksperci donoszą o coraz słabszej pozycji lokalnych sieci handlowych, PSS Społem Sokółka udowadnia, że dzięki dobremu zarządzaniu można osiągnąć bardzo dobre wyniki. - Składa się na to cały zespół działań wszystkich zaangażowanych w to przedsięwzięcie. Jednym z nich było na pewno wyłamanie się z tradycyjnych struktur Społem , podjęcie współpracy z Grupą Handlową Emperia i działanie w PSD - mówi w rozmowie z serwisem dla handlu.pl Zbigniew Ganzke, prezes PSS Społem Sokółka

W nowej strukturze Spółdzielnia funkcjonuje już 8 lat. Dzięki temu sieć ma dobre warunki zakupowe. Stworzyła także własne logo i nazwę - Jaskółka. Jak mówi prezes Ganzke przez ten czas udało się wyrobić zrzeszonym w niej sklepom markę i zdobyć zaufanie klientów.

- Udało się nie tylko dzięki współpracy z Emperią. To również efekty takich działań, jak odpowiednie przeszkolenie i weryfikacja pracowników, wdrożenie nowoczesnych rozwiązań (usieciowienie, centralne zarządzanie półką, kontrola i nadzór towaru), a także monitoring rynku i działania promocyjne. Klientów przywiązujemy do siebie także poprzez promocje gazetowe i weekendowe oraz programy lojalnościowe, które cieszą się bardzo dużą popularnością. Nie bez znaczenia są również działania wizerunkowe - m.in. reklama, sponsoring imprez sportowych. Z konkurencją wygrywamy również elastycznością (w sensie decyzyjnym - kontakty z dostawcami) oraz ofertą (artykuły świeże). Ale gwarancją sukcesu jest przede wszystkim dyscyplina handlowa w obrębie sieci - podkreśla Zbigniew Ganzke.

W sieci Społem Sokółka funkcjonuje aktualnie 13 sklepów.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane