Społem Wrocław: wakacje trudnym okresem dla handlu w mieście

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 27 sierpnia 2010 10:45

Społem Wrocław: wakacje trudnym okresem dla handlu w mieście

- Wakacje są specyficznym, trudnym okresem dla handlu w mieście. Spora część klientów wyjechała i trudno uzyskać obrót porównywalny z okresem poprzedzającym letnie miesiące. Tradycyjnie, w związku z pogodą, odnotowujemy skokowy wzrost sprzedaży towarów typu: napoje czy lody. W tym roku szczególnie było to widoczne podczas lipcowych upałów - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Paweł Sobański, kierownik działu obrotu towarowego i marketingu "Społem" PSS Centrum we Wrocławiu.

- Porównując, dla przykładu, lipcową sprzedaż w kategoriach wody, napoje do sprzedaży w miesiącach zimowych, to była to sprzedaż ponad dwukrotnie większa.
Większą popularnością niż zazwyczaj w wakacje cieszą się również wszelkiego rodzaju produkty, które można ze sobą zabrać w podróż lub na biwak mi.n. konserwy, które już od maja notują kilkudziesięcioprocentowe wzrosty sprzedaży, w stosunku do miesięcy jesienno-zimowych - dodaje nasz rozmówca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane