Spółka z Grupy MPT tworzy nową sieć handlową

Autor: Małgorzata Bożym, www.dlahandlu.pl 24 lipca 2013 11:34

Spółka z Grupy MPT tworzy nową sieć handlową

Firma Pro-Detal (spółka - córka Grupy MPT) chce stworzyć ogólnopolski holding skupiający mniejsze sieci detaliczne, które są obsługiwane przez MPT. - Głównym założeniem tego projektu jest przeciwstawienie się rosnącej sile dyskontów - mówi serwisowi dlahandlu.pl Piotr Filipowicz, członek RN spółki Pro-Detal oraz nowy prezes Detalu Pomorze.

Obecnie firma jest w trakcie podpisywania umów dotyczących stworzenia holdingu. W jego skład mają wchodzić mniejsze sieci detaliczne liczące około 100 sklepów działające na terenie całej Polski. Poprzez połączenie mają one zyskać atrakcyjne warunki zakupu towarów oraz mozliwość konkurowania z sieciami dyskontowymi.

Pro-Detal jest operatorem sieci Mili. Jest to polska sieć sklepów spożywczych działających w oparciu o umowę współpracy w ramach stowarzyszenia. Centrala firmy mieści się w Warszawie przy ulicy Jutrzenki. Sklepy promują się jako lokale w bardzo dobrej lokalizacji 'po sąsiedzku' oferujące atrakcyjne ceny. 

Grupa MPT Sp. z o.o. powstała w 1997 roku poprzez połączenie współpracujących ze sobą hurtowni spożywczych z terenu zachodniej Polski. Dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 70 proc. powierzchni Polski. W swojej ofercie posiada ponad 10 000 artykułów spożywczych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane