Sprawdź, którzy producenci napojów dbają o relacje z niezależnym handlem detalicznym!

Autor: Artykuł promocyjny 30 czerwca 2017 08:54

Sprawdź, którzy producenci napojów dbają o relacje z niezależnym handlem detalicznym!

Poznaj RÓWNYCH W BIZNESIE

W kategorii "Napoje gazowane" najlepsza okazała się czeska Kofola. Za nią na podium znalazły się firma Zbyszko z Radomia i Victoria Cymes z Wałcza. Pod względem właściwego podejścia do różnej wielkości podmiotów na rynku detalicznym lokalni producenci wyprzedzają globalne koncerny.

Przedstawiamy kolejną, czwartą już odsłonę rankingu "Równi w Biznesie", przygotowanego przez Polską Izbę Handlu. Pokazuje on, którzy producenci sprawiedliwie traktują zarówno handel małopowierzchniowy, jak i wielkoformatowy. Ranking promuje dobre praktyki biznesowe i zachęca do dyskusji nad sytuacją handlu detalicznego w Polsce.

Zadaniem Polskiej Izby Handlu jest dbanie o równowagę relacji w dystrybucji towarów na polskim rynku i o równe traktowanie wszystkich jego podmiotów, a także apelowanie o zrównoważone warunki konkurencji między nimi. Tymczasem właściciele małoformatowych sklepów nierzadko stoją na przegranej pozycji - nie tylko ze względu na wyższe ceny, w jakich muszą nabywać towary, ale również na przykład z powodu braku produktów skrojonych na miarę specyfiki zakupów w handlu małopowierzch¬niowym. Wielu producentów optymalizuje bowiem swoją strategię dystrybucji pod kątem współpracy z dużymi sklepami, zaopa¬trując lepiej i taniej ten segment rynku. Tracą na tym przede wszystkim konsumenci, którzy mają utrudniony dostęp do swoich ulubionych produktów w korzystnej cenie. W konsekwencji taka polityka wywiera negatywny wpływ na niezależny polski handel i hamuje rozwój rodzimej przedsiębiorczości. Chcąc promować dobre praktyki, Polska Izba Handlu wyróżnia tych, którzy wspierają swoimi działaniami sektor małoformatowych sklepów na polskim rynku.

DOBRE PERSPEKTYWY WE WSZYSTKICH SEGMENTACH

Kolejna edycja rankingu "Równi w Biznesie" to przegląd rynku napojów gazowanych. Prognozy wskazują, że do 2020 r. będzie on o kilkanaście procent większy niż obecnie. W tej chwili niemal połowa sprzedawanych w sklepach napojów bezalkoholowych to woda butelkowana, a ponad jedną trzecią wielkości sprzedaży stanowią właśnie napoje gazowane. Na stale powiększającym się rynku pojawia się też coraz więcej miejsca na nowości takie jak napoje izotoniczne, których udział rośnie relatywnie najszybciej. Wraz z modą na zdrowy styl życia wzrasta też ilość wypijanych soków.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane