REKLAMA
REKLAMA

Sprzedawcy mają problem z nowymi banknotami?

Autor: hotmoney.pl/dlahandlu.pl 16 kwietnia 2014 11:11

Klienci Lidla skarżyli się sieci na jej Facebooku, że kasjerki nie przyjmują nowych pieniędzy. Lidl twierdzi, że zostały spełnione wszystkie proceduralne wymogi związane z wprowadzaniem nowych banknotów i przygotowaniem pracowników czy urządzeń do ich przyjmowania i zapewnia, że przeprowadzono kompleksowe szkolenia z zakresu rozpoznawania nowych znaków pieniężnych, a problemy mogą być tylko incydentalne - podaje hotmoney.pl.

REKLAMA
NBP przeprowadził kampanię informującą o zmianach w nowych banknotach, niektórym może to wystarczyć, natomiast niektórzy mogą skorzystać ze szkoleń - na pewno będą przydatne. Właściciel nie ma obowiązku przeprowadzania takich szkoleń, jednak może z nich skorzystać dbając o własny interes. Z pewnością po wprowadzeniu nowych oznaczeń sprzedawcy powinni być bardziej czujni - mowi Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA