PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Sprzedawcy nie zawsze wiedzą jak przyjąć reklamację towaru

Autor: dlahandlu.pl 18 czerwca 2010 09:41

Sprzedawcy nie zawsze wiedzą czy powinni przyjmować reklamacje towarów. Okazuje się, że część z ich nie umie sobie poradzić z taką sytuacją.

-Zdarzyło się, że moja pracownica odmówiła przyjęcia zwrotu towaru, który okazał się przeterminowany. Swoją postawę tłumaczyła nieznajomością przepisów oraz niewiedzą, jak wycofać sprzedany towar z kasy fiskalnej - przyznaje właścicielka osiedlowego sklepu na Sadybie.

Od tamtego czasu wszyscy nowi pracownicy są informowani o obowiązujących przepisach, które mówią, że sprzedawca nie może też odmówić przyjęcia reklamacji, nawet jeśli kupujący nie sprawdził daty ważności produktu. Podstawą do przyjęcia reklamacji jest posiadanie paragonu.

- Klientom proponujemy wymianę towaru na inny. Jeśli nie chce on skorzystać z tej opcji, musimy mu zwrócić pieniądze - mówi właścicielka sklepu.

Sprzedawca musi przyjąć reklamację, jeśli klient zgłosi ją w ciągu trzech dni od daty otwarcia opakowania w przypadku towarów paczkowanych. Ten sam termin obowiązuje w przypadku towarów sprzedawanych luzem.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Adam 2011-01-20 18:56:04

    Ostatnio byłem na świetnym szkoleniu dotyczącym obsługi reklamacji.

    Pani Ewelina świetnie pokazała jak rozmawiać z klientem na temat reklamacji.

    www.wstronerozwoju.com

    www.wstronerozwoju.com/szkolenia-obsluga-klienta/reklamacje-czyli-o-tym-jak-skutecznie-przyjmowac-i-odpowiadac-na-uwagi-klientow/

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11193

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane