Sprzedawcy piwa powinni dbać o sprawność lodówek

Autor: portalspozywczy.pl 13 lipca 2010 08:15

W upalne dni najważniejsze jest, aby klient otrzymał piwo zimne. Należy zatem zadbać o sprawność lodówek w sklepach i systemów nalewania piwa w pubach i restauracjach - mówi Sebastian Tolwinski, rzecznik Grupy Żywiec.

Dla miesięcy zimowych współczynnik sezonowości zawiera się w przedziale 0,85-1,0 natomiast dla miesięcy letnich w przedziale 1,2-1,5 w zależności od produktu. - W ujęciu miesięcznym, około 8 proc. wolumenu rocznego sprzedajemy w miesiącach poza sezonowych a ok. 13 proc. w miesiącach sezonowych - mówi rzecznik Grupy Żywiec. - Z naszych doświadczeń wynika, że wzrost lub spadek średniej temperatury miesięcznej o 1 stopien C oznacza ok. 4 000 000 l wiecej lub mniej piwa sprzedanego na polskim rynku - poza miesiacami sezonowymi - tłumaczy.

 - Z całym przekonaniem można powiedzieć, że słońce jest najlepszym sprzedawcą piwa. Czerwiec 2009 był jednym z najgorszych pod względem pogodowym w ostatniej dekadzie - uważa Tołwiński. Teraz sytuacja uległa poprawie

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane