REKLAMA
REKLAMA

Sprzedaż hurtowa Eurocash dla sklepów Delikatesy Centrum wzrosła o 2,6 proc.

Autor: dlahandlu.pl 13 maja 2015 10:15

Hurtowa sprzedaż towarów realizowana przez Eurocash S.A. z centrów dystrybucyjnych
„Delikatesy Centrum” wyniosła w I kwartale 2015 r. 440,2 mln zł i wzrosła o 12,75 proc. w porównaniu do I kwartału 2014 r. Sprzedaż hurtowa Eurocash S.A. dla stałej liczby sklepów należących do sieci „Delikatesy Centrum” wzrosła w I kwartale 2015 r o 2,60 proc.

REKLAMA

Liczba sklepów należących do sieci "Delikatesy Centrum" na koniec I kwartału br.
wyniosła 1007 placówek.

W I kwartale 2015 r. sprzedaż towarów formatu Cash&Carry do odbiorców zewnętrznych
wyniosła 998,07 mln zł i wzrosła 2,11 proc. w porównaniu do I kwartału 2014 r. Wzrost sprzedaży LFL dla stałej liczby hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry wyniósł 0,03 proc. w 1 kwartale 2015 r.

Liczba hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry na koniec I kwartału 2015 r. wyniosła
170 (łącznie z 3 hurtowniami Batna). Liczba sklepów sieci abc wyniosła 7001 na koniec I kwartału 2015 r. Udział sklepów abc w całkowitej sprzedaży Cash&Carry wyniósł 56,51%.

W I kwartale 2015 r. sprzedaż towarów do klientów zewnętrznych realizowana przez Eurocash
Serwis wyniosła 1 263,54 mln zł w porównaniu z 692,20 mln zł w 1 kwartale 2014 r. i wzrosła o
82,54% Wyłączając sprzedaż zrealizowaną przez Service FMCG (578,99 mln zł) sprzedaż towarów do
klientów zewnętrznych wyniosła w I kwartale 2015r. 684,55 mln zł i spadła o 1,10% w
porównaniu z I kwartałem 2014 r.
Wzrost sprzedaży w kategorii produktów żywnościowych w KDWT sp. z o.o. w I kwartale 2015
r. wyniósł 2,05% r/r.
Sprzedaż papierosów do klientów zewnętrznych w ujęciu wolumenowym wzrosła w 1 kw. 2015
r. o 67,54% i wyniosła ponad 1 956 mln szt.
Wyłączając sprzedaż zrealizowaną przez Service FMCG, sprzedaż papierosów do klientów
zewnętrznych w ujęciu wolumenowym wzrosła w I kw. 2015 r. o 5,86% i wyniosła ponad 1 099
mln szt. Na koniec I kwartału 2015 r. KDWT posiadało 179 filii i 2 centra dystrybucyjne.

Sprzedaż towarów do klientów zewnętrznych zrealizowana przez Eurocash Gastronomia
wyniosła w I kwartale 2015 r. 75,16 mln zł i spadła o 42,66% r/r
Niższa sprzedaż była rezultatem zakończenia kontraktu z siecią restauracji zarządzanych
przez AmRest.

Sprzedaż towarów do klientów zewnętrznych zrealizowana przez format Eurocash Alkohole w
1 kwartale 2015 r. wyniosła 447,94 mln zł i wzrosła o 17,67% w porównaniu do 1 kwartału 2014
r.
Sprzedaż Eurocash Alkohole wzrosła głównie w związku ze zwiększoną sprzedażą kategorii
piwa i wódki w I kwartale 2015 r.

Sprzedaż towarów do klientów zewnętrznych zrealizowana przez Eurocash Dystrybucja
wyniosła w I kwartale 2015 r. 1 005,31 mln zł, co stanowi wzrost o 6,66% w porównaniu do I kwartału 2014 r. Wzrost sprzedaży wynikał głównie ze zwiększonej sprzedaży do segmentu klientów
franczyzowych oraz kluczowych klientów.

Liczba sklepów partnerskich oraz franczyzowych zorganizowanych przez spółki zależne od
Grupy Eurocash (Groszek, Euro Sklep, Lewiatan, PSD) wyniosła 4 409 na koniec I kwartału br.

  • abc 2015-05-18 20:03:54

    fikcja i kreatywna księgowość która ma na celu wyciągnięcie od Producentów kasy za sprzedaż tzn pseudo sprzedaż do własnych sieci typu lewiatan, delikatesy centrum, abc itd. Przy jednoczesnym ograniczaniu sprzedaży do tych sieci przez faktycznie niezależne podmioty dystrybucyjne.

    Ciekawe kiedy producenci zrozumieją że grupa EC zarabia na ich głupocie i braku patrzenia w przyszłość przez tych producentów, którzy niedługo będą skazani tylko na EC. Tak samo jak sklepikarze którzy za pieniądze lokalnych dystrybutorów idą robić zakupy gotówkowe w EC.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA