Sprzedaż produktów marki własnej Lewiatana wzrosła o 15 proc.

Autor: Poradnik Handlowca 18 stycznia 2013 13:12

- Jednym z najistotniejszych była rewitalizacja marki Lewiatan i rebranding placówek handlowych. Nowa wizualizacja została wdrożona w ponad 900 sklepach. Jej dynamiczny, nowoczesny charakter pozwolił odnowić oblicze naszych sklepów i uczynić je bardziej atrakcyjnymi dla klientów - mówi Poradnikowi Handlowca Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding.

Jak mówi Wojciech Kruszewski, sieć Lewiatan była szeroko reklamowana w mediach ogólnopolskich i regionalnych. - Efektem naszej aktywności był wzrost rozpoznawalności marki wśród klientów oraz prestiżowe wyróżnienia. Kolejny powód do dumy to wyniki osiągnięte w 2012 r. - sprzedaż produktów marki własnej Lewiatan oraz produktów zarządzanych centralnie wzrosła o ponad 15 proc. w porównaniu do 2011 r. - mówi prezes Lewiatana.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2013-01-18 16:41:06

    Dno. Jak była gazetka kieleckiego Lewiatanu w internecie to robiłam tam zakupy. Odkąd nie ma to przestałam odwiedzać Lewiatan. Na ogół mają drogo, więc tylko z gazetki dowiadywałam się o promocjach. nawet nie chce mi się tam chodzić.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane